2014. július 24., csütörtök

Azt hiszem sikerült...

Mint egy gyerek, napok óta azt számolom hányat kell még aludnom míg kiderül a felvételi eredménye. Nyaralás végét így még nem vártam J. Ma ugye szinte egész nap esett, így 6 körül visszaértünk a szállásra. Még 2 óra… lefeküdtem az ágyra sudoku-zni, hogy kicsit lekössem az agyamat. A szomszéd szobában lévő néni is hazaért, és folytatta a reggel megkezdett fuvola gyakorlatait. A párom megjegyezte, hogy ha én furulyázni fogok otthon, akkor neki hivatalos elfoglaltsága lesz valahol máshol J. Pedig másképp nem fog menni, csak gyakorlással, az szinte biztos. Aztán kínkeservesen ugyan, de eljött az este 8 óra, és felnéztem a felvi.hu-ra. sms persze még sehol… na de a lényeg! A megérzésem jó volt. Az ELTE kaszált, vagyis jelentősen megugrott a ponthatár, így oda nem jutottam volna be L. Ami meglepett, hogy még a csecsemős szakra sem! Erre azért nem számítottam! De mivel az első helyre a Károlit tettem, így ezek már nem is játszanak, hisz ha minden igaz, akkor a ponthatár alapján (268, nekem meg ugye 307 van) felvettek az első helyre, ráadásul államilag finanszírozott szakra!? HA minden igaz. Merthogy a saját felvi fiókomba nem jutottam be. Közben újraindítottam a telefonomat is, hátha… J a FB ELTE csoportba már elkezdték írogatni ki jutott be… hát én nem. De bármennyire csalódott vagyok is emiatt, lelkem mélyén azért tudtam idén nincs esélyem. Tavaly lett volna, de akkor még nem volt meg a 240 alappont. Na de ne legyünk elégedetlenek! Így is szép eredményt értem el, hisz letettem két érettségit, és ha minden igaz, akkor fel is vettek. ÉÉÉS közben megjött az sms is!
Nem hivatalos tájékoztatás: elérte a(z) KRE-TFK óvódapedagógus (Budapest) (ALA) ponthatárát. Hurrá! Akkor mégis felvettek, és államilag finanszírozottra! De miért nem hivatalos ez a tájékoztatás??? Jó, akkor próbálkozom tovább a nettel – de persze  már a weblap is blokkolt, csak a ponthatárokat mutatja, más opciót nem is ajánl fel. Na jó, ma már nem leszek okosabb, feküdjünk hát le. Talán holnapra működni fog a rendszer. Párom szerint optimista vagyok, talán majd jövő héten… Naa! Ez még viccnek is rossz! L

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése