2014. július 20., vasárnap

Minden papírom feldolgozva!

Úgy érzem a napok nem pörögnek elég gyorsan. Persze haladnak, csak 24-e annyira messze van még! De tényleg! Ma benéztem a felvi oldalamra, hogy feldolgozták-e már az utólag feltöltött érettségi eredményét is, és igen! SŐŐŐT!!! Találtak még hozzá extra 5 pontot, így nem is 302, hanem 307 pontom van! Ez szuper jó hír! Nem tudom, mit és hogyan optimalizált a rendszer, de én ebből most jól jöttem ki. De ahogy elnézem a FB ELTE csoportját, van aki nem ennyire boldog, mert nem számolták be az extra pontjait. Pl. árvaságra szerinte járt volna 40 extra pont (ez azért elég fura és durva is, mert itt azért már felnőtt emberekről van szó, ráadásul levelezőn… akkor én is félárva vagyok, mert már nem él anyukám??). 40 pont árvaságra, mikor egy nyelvvizsga csak 28 extra pontot jelent??? Ez szerintem nagyon aránytalan. Lehet nappalinál számítják csak be. Értelme ott lenne.
Van akinek meg 500 pontja van (ez a maximum!!!), és csecsemős levelező szakra megy? Atyaég!? Egyrészt ilyen eredménnyel orvosira is mehetne, másrészt hol lesz így a ponthatár??? Azt hiszem az ELTE légváram utolsó reménysugarait is eltemethetem. Persze már eltemettem mikor átrendeztem a sorrendet, de mégis. Ha mindenki 4-500 ponttal indul neki, akkor annak is örülhetek ha felvesznek valahova
L.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése