2014. július 9., szerda

Gondoljuk újra az alapokat

Na, ma is tanultam valamit. Felnéztem a netre, hogy milyen is lenne az ideális táplálkozás egy kínai szemével, és így akadtam rá az 5 elem konyhájára. Kinéztem pár receptet, például reggelire mit lehetne enni, és itt realizáltam azt, hogy tulajdonképpen mindent melegen kellene fogyasztanunk. Még a vizet is. Ez elég bizarr. Átküldtem a páromnak is a linkeket, aki persze lázadt, de találtam két-három receptet, amit gondoltam próbáljunk ki. Mivel az egy hónapos paleo étkezése alatt szépen beállt a vércukra, ezért azt mondta, hogy ettől nem szeretne eltérni (mondjuk én sem akartam), ezért próbálom a kettőt vegyíteni. És mivel zsiradék nélküli párolt ételeket kellene ennie/ünk, így beszereztem egy kerámia bevonatos pároló serpenyőt is. Ma este tesztelünk! Vacsorára ezt a karalábés receptet néztem ki, holnap reggelire pedig zabpehely lesz. Eddig is ettünk már, ezúttal annyi lesz a különbség, hogy melegen fogjuk elfogyasztani.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése